Stlačený dusík má u dvoutrubkových plynových tlumičů za úkol:
změkčit pérování tlumiče
zamezit zpěnění tlumičového oleje
zlepšit účinnost tlumení v krajních polohách pístnice
Trubkový rám bychom hledali:
u lesního traktoru
u motocyklu
u osobního automobilu
K přednostem tuhých náprav patří:
nízká neodpérovaná hmota
při propružení se nemění rozchod ani sklon kol
snadné zachycení suvných sil
Hlavními částmi hydraulického posilovače řízení jsou:
olejová nádrž, ovládací šoupátko, servomotor, páky řízení, kulové čepy
olejová nádrž, zubové čerpadlo, servomotor, sloupek řízení s volantem
olejová nádrž, zubové čerpadlo, hydraulický rozvaděč, servomotor, mechanický převod
Panhardská tyč:
má za úkol přenášet boční síly u tuhých náprav s vinutými pružinami
je příčný zkrutný stabilizátor
přenáší podélné suvné síly u tuhých náprav se vzduchovými pružinami
Konstrukce řízení pro tuhou nápravu zahrnuje:
dvě řídící tyče
jednu spojovací tyč
dvě spojovací tyče
Který z níže uvedených ráfků je ráfek prohloubený:
9,0 – 20
9,0 V + 22
4,5 E × 18
Po odbrzdění kotoučové brzdy je provozní vůle mezi kotoučem a třecími segmenty zajišťována:
vratnou pružinou
dovolenou axiální házivostí kotouče
pružnou deformací těsnícího pryžového kroužku
Bod varu brzdové kapaliny se během provozu snižuje v důsledku:
rozpouštění pryžových hadic
pohlcování vody z ovzduší
chemického stárnutí kapaliny
Podélníky žebřinového rámu jsou nejčastěji profilu:
kruhového
″U″ profilu
″I″ profilu