Po dotažení přítužné matice (kontramatky) přenáší zatížení šroubu:
horní matice (přítužná)
spodní matice
obě matice současně
Vymezování vůle v převodce řízení se provádí:
při vytočení kol do plného rejdu
při kolech natočených v přímém směru
na poloze kol nezáleží
Prasklý list pera se opravuje:
svařením
přeplátováním a lepením
výměnou
Měřící rozsahy mikrometru jsou:
po 20 mm
po 25 mm
po 50 mm
Vůli řízení na volantu kontrolujeme:
u nezatíženého vozidla s koly postavenými na pevné podložce
u nezatíženého vozidla s koly postavenými na pohyblivých točnách
u vozidla zatíženého jednou osobou s koly postavenými na pevné podložce
Příklon rejdového čepu měříme:
přímo pomocí libely nebo olovnice
nepřímo. Od kombinovaného úhlu udaného výrobcem vozidla odečteme naměřený úhel odklonu kola.
nepřímo pomocí libely a při vytočení kol do obou rejdů
Posuvné měřítko měří s přesností:
0,1 mm; 0,5 mm; 0,2 mm
0,01 mm; 0,05 mm; 0,02 mm
0,1 mm; 0,05 mm; 0,02mm
Vliv unavených torzních tyčí odstraníme:
jejích výměnou za nové
vzájemným prohozením pravé s levou
válečkováním za studena
Při skládání listového pera se k promazání jednotlivých listů používá:
mazací tuk lithiový
silikonový olej
mazací tuk s grafitem
Pro řezání závitu na dřík použijeme kulatinu o průměru:
6,4 mm
8 mm
8,4 mm