Lekce 2 | Generování nápadů a jejich výběr
Obsah

             

„Mám rád moudré myšlenky, ve kterých se zrcadlí lidská zkušenost“

Cinger
            

 

V II. bloku e-learningového kurzu: Od nápadu k založení firmy, jsou v technikách hledání a výběru nápadů popsané nástroje a techniky získávání a zlepšování nápadů, a to vše při posuzování individuálních a prostorových faktorů konkrétních podnikatelských příležitostí. Učitelé a studenti získají kompetence pro tvorbu síta nápadů NAF a myšlenkových map.

Zdroje

BARROW, C., 1996. Základy drobného podnikání. Praha: Grada Publishing, 1996, s. 198. ISBN 80-7169-232-8.

ČERVENÝ, R. J. FICBAUER, A. HANZELKOVÁ A M. KEŘKOVSKÝ. Business plán. Krok za krokem. C. H. Beck, 2014, s. 240. ISBN 978-80-7400-511-4.

GRASSEOVÁ, M. D. RADEK a D. ŘEHÁK. Analýza podniku v rukou manažera. Computer Press, 2010, s. 336. ISBN 978-80-2512-621-9.

KEŘKOVSKÝ, M. a O. VYKYPĚL. Strategické řízení, 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006, s. 223. ISBN 80-7179-453-8.

KIRST, W. a DIEKMEYER U. Trénink tvořivosti. Praha: Portál, 1998, s. 126. ISBN 978-80-7178-227-8.

KORÁB, V. J. PETERKA a M. REŽŇÁKOVÁ, 2007. Podnikatelský plán. Computer Press, 2007, s. 216. ISBN 978-80-251-1605-0.

KÖNIGOVÁ, M. Tvořivost, Techniky a cvičení. Praha Grada Publishing, 2006, s. 188. ISBN 978-80-2471-652-7.

MALACH, A. Jak podnikat  po vstupu do EU. Praha: Grada Publishing, 2005, s. 524. ISBN 80-247-0906-6.

SPRPOVÁ, J. I. SVOBODOVÁ, P. SKOPAL a T.  ORLÍK. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada Publishing, 2011, s. 200. ISBN 978-80-247-4103-1.

SPRPOVÁ, J. a kol. Základy podnikání. Praha: Grada Publishing, 2010, s. 432. ISBN 978-80-247-3339-5.

VEBER, J. a. SRPOVÁ J. a kol. Podnikání malé a střední firmy, 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005, s. 332. ISBN 978-80-247-4520-6.

Přílohy
  • Idea_Management

  • 6-3-5_Brainwriting